close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תבחרי צבע לשמלת הערב שלך?

מיכל יעקבכו אדר ב, תשעט02/04/2019

אם גם את מוצאת עצמך מתלבטת באשר לצבע השמלה שתלבשי, לפניך כמה שאלות מנחות שיאפשרו לך לצמצם אפשרויות, ובעיקר להתמקד על אלו הרלוונטיות אליך

תגיות:
הרבה לפני שאת חושבת על הגזרה, המעצבת או התקציב, כדאי שתחשבי בעיקר על צבע השמלה שתרצי ללבוש. כשאת מוזמנת אל אירוע עסקי או פרטי חשוב כאורחת, או כשאת מארחת אירוע פרטי משמח – את מעוניינת בשמלת ערב שתכבד את המעמד, ובעיקר תגרוף מחמאות רבות.

אם גם את מוצאת עצמך מתלבטת באשר לצבע השמלה שתלבשי, לפניך כמה שאלות מנחות שיאפשרו לך לצמצם אפשרויות, ובעיקר להתמקד על אלו הרלוונטיות אליך. כך, מצמצים עשרות דגמים של שמלות ערב לכמה דגמים בודדים:

1.לפני הכל: איזה צבע הכי מחמיא לך?
/>כדאי שתתחילי את המסע שלך בשאלה איזה צבע הכי מחמיא לך. כל אישה, ללא יוצא מן הכלל, הכתירה במוקדם או במאוחר צבע שהוא הפייבוריט שלה. צבע מחמיא הוא דבר מאד סובייקטיבי, כך שעבור אישה אחת הצבע הצהוב הוא הצבע האידיאלי, בעוד ישנן נשים שעבורן הצבע הכחול הוא הצבע שלהן. בעת שאת מודעת לצבע שמחמיא לך יותר מכל צבע אחר, את כבר עושה חצי מהדרך.

2.מעוניינת בשמלה מודרנית? בחרי בצבע טרנדי
הדרך שלך לבחור צבע לשמלה יכולה להיות מבוססת גם על הקו העיצובי של השמלה. כך לדוגמא, במידה ואת מעוניינת ללבוש שמלת ערב מודרנית – כזו המבוססת על טרנדים חמים המוכתבים על ידי המעצבות הגדולות, עליך גם לבחור בצבע טרנדי ו"חם". כידוע, כל קולקציה מאופיינת בצבע מסוים שמוביל אותה, כך שאם תרצי להיצמד לקווים עדכנים יותר, עליך לבחור גם בצבע המזוהה עם הטרנד החם ביותר. החיסרון? לא תמיד הצבע של העונה הוא הצבע המחמיא לך.

3.הצבע השחור – קלאסיקה על זמנית
ומנגד, אם ברצונך ללבוש דווקא קלאסיקה ולא טרנד חם, הצבע השחור הוא הצבע עבורך. שמלה בצבע שחור מחמיאה לכל הנשים, כאשר הצבע הזה מנותק ממונחים של טרנדיות, מגמות או קולקציות. בנוסף, שמלה בצבע שחור מאפשרת לך ללבוש אותה גם בעתיד – זאת מאחר והיא אינה נקשרת עם עונה מסוימת, אלא שהיא על זמנית. במידה ואת בוחרת בשמלה בצבע שחור, יהיה כדאי לבחור בדגם כמה שיותר קלאסי ואלגנטי על מנת לשמור את אותה על זמניות.

4.התחשבי בשעת האירוע – צהריים או ערב?
שאלה מנחה נוספת שיכולה לסייע לך לבחור את הצבע המתאים לך ביותר, היא שעת האירוע. בעבר, אירועים היו נחגגים אך ורק בשעות הערב, אך כיום גם ישנם אירועי צהריים כמו אירועי מצווה, חתונות וגם אירועים עסקיים. "שמלות הערב" נלבשות גם באירועי הצהריים, כאשר חשוב להתאים את הצבע בהתאם. שמלות הנלבשות בצהריים לרוב יהיו בצבעים רכים יותר, סולידים יותר ובקווים בהרבה יותר נקיים.

צבעים אפשריים לשמלות לאירועי הצהריים יכולים להיות תכלת, ניוד, צבע ב'ז/קרם, צהוב בהיר, ורוד וכן הלאה.

5.מאילו צבעים כדאי להימנע?
כל עוד את המארחת באירוע, תוכלי להפליג הכי רחוק שרק תרצי מבחינת הגזרה, הצבע והטקסטורה. עם זאת, במידה ואת אורחת, ישנם דברים שבהחלט כדאי שלא ללבוש. אם מדברים על צבעים ועל טקסטורות, הרי שחשוב שתזכרי שאת אורחת באירוע, כך שלדוגמא צבעים מנצנצים יהיו פחות לגיטימיים. חשוב להשאיר את הכבוד למארחת האירוע, שלרוב תלבש שמלה גרנדיוזית או מנצנצת יותר. צבע נוסף שכדאי לשלול בתור אורחת באירוע הוא הצבע האדום שהוא בעל נוכחות מאד גבוהה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה